luni, 15 septembrie 2008

Autocarul DACOS

Aici voi scrie impresiile despre acesta firma DACOS cu autocarele sale:

· transport cu autocar modern, cu climatizare, clasificat minim 2*, cu scaune rabatabile si instalatie audio- video;

Cum spuneam anterior de ce sa inchirieze ei un autocar cu 46 de locuri cand cu acelasi consum de motorina poate care 68 de turisti +2 soferi si ghizi

Dupa ce s-a pus in miscare mi-am amintit de RATA din copilarie cu care mergeam de la slobozia la lehliu. M-am rugat cateva ore bune sa ii sara o roata sau sa-i plezneasca motorul, poate asa ne vor da altul, insa a fost in zadar. Apoi mi-am zis ca dupa ce vom iesi din tara si vom ajunge pe autostrazi , va fi altfel. Aiurea, suspensia fiind aceaesi iti clantaneau dintii in gura parca bateam la masina in prima zi de lucru.

ATENTIE IN MASINA NU SE MANANCA 

Asa era scris pe parbriz si asa ni s-a repetat de mai multe ori.

Am zis ca e fain ca va fi curat si vom manca in locuri amenajate . Aiurea, de mancat am mancat pe unde am apucat, adica prin statii de benzina .

ATENTIE TOALETA DIN AUTOCAR NU SE FOLOSESTE

E bine am zis ca nu va mirosi, insa nu stiam ca de multe ori autocarul va opri pentru acest lucru in locuri unde voi plati de la cativa centi pana chiar si la 0,5 euro. Avea ghidul grija ca atunci cand nu avea el nevoie, sa opreasca in locuri unde se plateste. Si in plus el era barbat iar noi femeile trebuia sa stam cate o jumatate de ora la rand, indiferent daca era cu plata sa fara.

Va urma

Niciun comentariu: