luni, 15 septembrie 2008

REZERVAREA LOCURILOR

 Si cu ce sa incepum de cat cu rezervarea locurilor.

Dupa ce am luat plasa cu cateva agentii de turism in anii anteriori, m-am decis sa caut o agentie de turism serioasa , cu care sa nu am probleme. Si unde sa caut de cat pe net, pentru ca in oraselul nostru de provincie nu gasesti alt mijloc de informare.

Am intrat pe net si dupa lungi cautari si selectari m-am oprit la agentia de turism Vacanta Turism. Am vazut ofertele lor, mi-au placut , ba chiar m-au si incantat si am trecut sa caut referinte desprea acesta agentie . Daca as fi gasit acest blog, cu siguranta ca nu as mai fi ales-o 

Dar cum nu era, m-am multumit cu informatia ca acesta agentie a fost constituita printre primele din Bucuresti si ca fondatorii ei au fost pe vremuri, adica pe vremea lui Ceausescu tot in turism.Deci zic eu , iata ca am gasit profesionistii pe  care-i cautam.

Da sunt profesionisti , insa s-au perfectionat intr-atata incat stiu cum sa te imbrobodeasca si sa te faca sa le lasi banii acolo. au stiut sa ticluiasca contracte cu un scris mic de tot incat trebuie sa mergi mai intai la oftalmolog si sa iti prescrie o pereche de ochelari cu dioptrii mai multe , pentru a putea descifra ce scrie acolo. Asta daca ai si rabdare si timpul necesar.

Eu nu am facut nici una nici alta si am semnat ca primarul. Ok vreu sa plec cu voi am zis. Sunteti oameni seriosi NU?

Si pentru ca nu am mai gasit locuri pe 03.08 am ales 10 .08 08 . Mi s-a spus ca va fi un autocar splendit cu 46 locuri(sau ceva in jurul acestei cifre.

Am platit avansul fara de care NU SE POATE  si fara de care nu te pot agata , si am promis ca in 10 zile voi veni si cu restul de bani. Ca o turista corecta m-am prezentat cu diferenta si dupa ce am achitat-o am aflat ca eu si colega mea (pe care personal am convins-o) avem locuri rezervate pe la mijlocul autocarului care nu mai avea 46 de locuri ci 68 si cu soferi cu totul vreo 72

Am trecuti si peste acest lucru pentru ca nu stiam ce inseamna si m-a pus pacatul sa platesc si plimbarea suplimentara (optionala la V. Loirei 30 €, pentru ca daca plateai la inceput primeai gratuit si Fontainbleau 10 €,)

ACEASTA A FOST PRIMA MARE GRESEALA Nu faceti acest lucru pentru ca veti regreta!

Voi detalia acest subiect la timpul sau

 

 

  


Niciun comentariu: