luni, 15 septembrie 2008

GHIDUL nostru domul CUCU ADRIAN

De fapt povestea cu ghidul trebuia sa fie inainte de autocar

 · ghid insotitor din partea agentiei pe traseu.

Atata ti se spune. Restul il vei veda pe parcurs.

Am plecat din Bucuresti cu un ghid care ne-a spus ca in Ungaria el ne va abandona si vom merge mai departe cu altul . Asa s-a si intamplat, cand am ajuns in ungaria am orbecait cateva minute prin oras sa gasim gara unde mai bine de o jumatate de ora am stat sa vina noul ghid Domnul CUCU

La despartire acesta ne-a spus ca se bucura ca am fost multumiti de cum ne-a adus pana acolo , iar eventualele nemultumiri de la sfarsit vor tine numai de noul ghid. Atunci nu am inteles aluzia, insa acum la sfarsit i-am dat dreptate.

In cadrul acestui post voi detalia impresiile lasate de acest ghid , care este un ghid foarte laudat de agentie , ba chiar mi s-a spus ca este unul dintre cei mai buni. Dupa ce veti citi aceste impresii veti vedea singuri la ce este cel mai bun.

 Va continua...

2 comentarii:

vasilica2008 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Travel08 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.