duminică, 15 martie 2009

acelasi ghid CUCU adrian alta agentie cum vi se pare

te inteleg perfect. am fost si eu cu acest adrian cucu acum vreo 3 ani in circuit coasta de azur-paris. am vazut de toate si nimic....era ghid pt. Romantic travel. la fel ne-a alergat, la fel s-a purtat cu noi. in Paris aveam de stat 3 zile si jumatate si am stat numai 2 zile din diverse pretexte. ba sa mergem la Bruxelles si in cele din urma cand am plecat n-a mai vrut nimeni, ba sa mergem la Versailles ca intra in renovare si nu era deloc asa (mancandu-ne aproape o zi intreaga din cele acordate strict orasului paris). a trebuit sa renuntam la Luvru (pt. care ne lasa doar 2 ORE) ca sa ne putem relaxa si plimba prin jur....la sacre-coeur ne-a lasat doar 1/2 ora, asta incluzand coborarea si urcarea din autocar+urcatul dealului ca sa ne duca apoi la un hypermarket in afara parisului unde am stat 4 ORE...................ca sa nu mai spun ca eu tot ma legam de el si il luam la rost iar ceilalti taceau malc. in penultima seara li s-a aprins si celorlalti dar TARDIV. desi are defect la picior, mergea mai repede ca noi....eu am plecat si anul urmator, cam pe acelasi traseu, tot cu Romantic travel dar a fost cu totul si cu totul altceva...........

Niciun comentariu: